Доставка
Нова пошта (Самовывіз)
Оплатити товари Ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні компанії «Нова пошта».
Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 4 робочих днів, після чого відправляється назад. При оплаті карткою на сайті вказаний у замовленні одержувач повинен буде показати документ, що засвідчує особу, або штрих-код одержувача, у додатку "Нової пошти" (при замовленнях на суму до 5 000 грн).
Будь ласка, обов'язково перевірте надсилання при отриманні на відділенні "Нової пошти". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши відповідний акт з представником компанії "Нова пошта". Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії "Нова пошта".
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Також Ви можете відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії.
Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення Нової пошти на інше у межах міста або у відділення іншого міста, ця послуга Нової пошти оплачується клієнтом додатково.
Укрпошта
При доставці "Укрпоштою" ваше замовлення буде надіслано наступного дня після замовлення. Доставка "Укрпоштою" займає від 1 до 3 днів. Сплатити замовлення ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні "Укрпошта".
Зверніть увагу! Замовлення зберігаються безкоштовно у відділенні протягом 5 днів, починаючи з 6-го дня стягується оплата 3 грн. 80 коп. за кожний день зберігання. Ці послуги оплачуєте ви!
Отримати замовлення може лише людина, зазначена у транспортній декларації як одержувач. При собі потрібно обов'язково мати посвідчення особи! Будь ласка, обов'язково перевірте посилку у присутності представника компанії "Укрпошта". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитись від посилки, склавши з представником компанії відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії "Укрпошта".
Замовлення з доставкою через Укрпошту приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Також Ви можете відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії "Укрпошта".